Andrea <3

Pratade med Andrea idag och det kändes som om vi pratade i 2 timmar.. vi chattade samtidigt på msn med webbkamera på också >.< Andrea är sååååå söt men hon säger att hon är blä ;___; det är hon INTE
Min moster tycker att Andrea och jag är lika ^^ det är vi faktiskt med. Hon är så himla söt, jag kan inte sluta säga det men hon hött upp ett papper framför webbkameran och det stog "I Love You <3 Michelle vill du vara min tjej?" ung. kommer inte riktigt ihåg men det var sött.. jag har typ gått i 2år och trott att vi redan var tillsammans men tydligen inte.. hehe... men nu värkar det dom vi är tsm ^^ hon vill komma ner till mig men fick inte ;__; jag vill till henne men jag får inte.. hon vill att jag ska till uppcon (hur det nu stavas x) och det vill jag med men det får jag inte ;__; jag ska säga till att jag vill ha en webbcam, om jag kommer ihåg det, så kan jag få det i julklapp för Andrea vill se mig.. jag som är su fruktansvärt ful.. i min värld då..

Bollis kom med Laban eftersom han var ute och gick med Laban så han tog vägen förbi oss, han fick äta hos oss och kl 20:00 ska vi kolla på IDOL tillsammans så slipper han sitta ensam i sin lägenhet och titta på det, nu kan han sitta med oss och dricka öl och äta godis 8D Laban är gigantisk.. han väger mer än mig.. typ 7kg mer O_o
Väger jag lite eller väger han mycket? Jaja nu ska jag rolla vidare med Andrea om typ ... vad vi tänker göra om vi myser... hehe.. ni behöver inte veta i detalj.. ska snart lägga ut kläderna jag fick för en evighet sen

Bai Bai~

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0