が突然消えて幸せな話 急いで別れと涙が流れる 口を笑いと心泣く 彼女と行った帰ってくる!!

Idag började vi 8.00 men jag kom till skolan runt 10 ung. >.<
när jag kom till skolan vad det matte .__. sen hade vi teknik som är döds tråkigt om jag får säga vad jag tycker
efter lunchen var det kemi och tyska, på kemin var det lite små kul men på tyskan var det så pratigt + det var vikarie så jag satt och försökte lära min kompis jaoanska.. som Shinda kiseme XD (dö din jävel på svenska) haha

När jag kom hem satte jag mig direkt vid datorn och väntade på att Lovisa skulle logga in och spelade random spel för 3+ HAHAH XD vi rollade 'rollspel' och jag kollade på random reklamer från Japan och lite roliga klipp. Har varit en tråkig dag.. Matt ringde vid 22 tiden och pratade en lååånnngggg stund om... konstiga saker... jag har pluggat lite japanska eller 300 tecken .__. jag vet inte hur jag pallar.....

På torsdag ska vi förhöra tyska-läxan... det kommer gå åt ***** kan jag säga :'l
Nästa vecka är det so-prov på judendomen och Israeliter... BWAAAAAAAAAA!!!!!! det kommer nte gå bra...tror jag.... tja..

ni kan få försöka lista ut vad rubriken är >8D haha vinnaren får en kaka genom datan :> om det nu går o.o jag skriver vad det står nästa inlägg

jaja....... nu ska jag gå och lägga annars kommer jag inte komma upp imorgon
Bai Bai~ oyasuminasai <33
 
får inte glömma.... kolla in Lovisa's nya nice:iga blogg ;) det står under LÄNKAR ^^
DET ÄR ETT MÅSTE  >8D


Kommentarer
Postat av: Hiko~

heheh, det kommer gå bra på proven coh läxförhöret ^^



haha, Shinda kiseme, MWAHAHAHA det ska jag säga till våran engelska lärare 8D hahaha, hon kommer mörda mig om hon får veta vad det betyder ;__; men hon kommer aldrig få veta vad det betyder, mwaahahaha. hehe...



Jag gillar att läsa din blogg, den är bra 8D :3

2009-12-02 @ 08:16:01
URL: http://xnyappiilove.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0