G-



Idag fick vi se resultatet från SO provet ;__; jag fick G-, jag sa ju att jag skulle faila .____.
Min dator är helt cp så jag kan nog inte sitta vid den så mycket
Hela dagen idag har varit piss.. jag vaknade 100 gånger inatt för att det kändes som om någon stog och tittade på mig när jag sov, jag råkade putta ner Aisha så hon blev sur ^^'
Det snöade lite igår och idag ligger det kvar lite, det är iskallt ute >.<
Mathilda tror att det är varmt i värmland så hon vill åka dit ^^' jag sa att det var kallt där på vintern men hon trodde fortfaránde att det var varmt där
Jag märkte idag också hur långt det är mellen Karlshamn - Luleå och Karlshamn - Skevde... så nu är jag ledsen
Andrea är sur på min för att jag kelade med min katt och inte med henne... och hon ville att jag skulle ta flyget upp till henne för det tar BARA 3 TIMMAR 8D men det är lite svårt just nu när det är mitt i julen och imorgon,tisdag, ska jag till undomsmottagningen eller vad det nu heter, det är iaf en doktor, för jag ska ha mer p-piller
På onsdag kommer mina nya kläder från Body Line :D plus jag ska ha SV-prov .___. jag kommer faila
på Lördag ska nog jag och Mathilda ha en 'egen julafton' då ska vi köpa varsin present och sova över hos någon av oss.... vi har inte bestämt riktigt

Bai Bai

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0