Ledsna ögon, falska skratt.



Idag var det cafékonsert i skolan, min kompis var med och sjöng, hon var jätte nervös och om vi klappade började hon skratta. Jag lyssnade på henne samtidigt höll mina ben på att hoppa för att jag höll på att få panik av allt folk och jag såg att mormor blev lite irriterad på det. Men efter vi hade lyssnat på min kompis så åkte vi hem för det blev som ett bombanfall direkt! Vi åkte och åt, efter det åkte vi hem och jag satte mig direkt vid datorn och började chatta med Lovisa. Just nu (21:00) har jag ritat en Reita-teckning, den blev helt fail D:
Jag har såå förbannat ont i huvudet och ont i magen.. min mage har varti helt cp i ung. 3 dagar nu.
Jag vägde mig och jag vägar 44,5 O.O jag har gått upp typ 1kg O.o fast det är inte så konstigt med all pizza/hamburgare jag har ätit dom här veckorna. Jag vill äta japanskt inte donken!!!! MEN JAG HAR SÅN OTUR!!!!! DOM HAR STÄNGT PGA PERSONALSKADA eller vad det nu stog ):
Jag vill bara lägga mig ner i sängen och aldrig vakna igen...
Jag fattar inte hur människor kan vara så glada och stissiga.. det får mig att må ännu dåligare.. eller det känns typ som att dom tar all min energi. Men eftersom min mage är cp just nu så kanske jag går ner ännu mer igen, till 42kg som jag låg på innan men läkaren kommer typ bli helt galen på mig "Du är för underviktig! Du måste gå upp mer! Ät ät ät ät!" kommer dom låta ungefär men,men, jag tycker faktikt att jag är tjock .___. för något år sen vägde jag 35kg. jag gillade den vikten :) men mormor tycker att det är omänskligt typ att väga så lite när man är 165cm.. det är min kropp inte någons annans, jag får väll göra vad jag vill med min kropp..eller just det, ingen bryr sig om vad jag tycker ändå :'D
Ibland önskar jag att jag var kille och japan,startat ett Jrock/visual-kei band och då kan man träffa GazettE eller några *w* det hade varit nice, kanske blivit raped av Gackt med :'D ahahahahhaha nej nej det kan vi hoppa över XD nu har min perversa YAOI hjärna startats..ee... ja... jag får väll leta upp en Yaoi-manga..

Baibai~ sov så gott och dröm sött ^^ 


Kommentarer
Postat av: Tsuji~

åååh, jag önskar oxå att jag var en kille, en japansk kille. då Skulle jag Visual-kei och då skulle vi kunna göra ett band tsm :D



åååh, ajg vill vara kille ._.

2009-12-09 @ 11:45:43
URL: http://xnyappiilove.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0