My heart is sealed in great pain

Idag kom jag till skolan kl 12 ung. då var det musik, fick spela trummor till Last christmas
Sen var det sv och so, på svenskan fick jag göra prov >.< på So fick vi kolla på film :D
Jag läste hela Jasmine You's blogg, jag grät hela tiden!!! Allvarligt, dom i Versailldes måste vara dom vackraste killarna eller män kanska man ska säga >.< dom är ju runt 30, i hela världen!!! Lyssnade hela tiden på deras nya låt Serenade, jag grät till den ;___; Kamijo sjunger så fint om Jasmine!! det är min nya favorit låt!!! DEN ÄR SÅ VACKER, det känns konstigt att Jasmine inte är med, man ser bara 4 vackra män. . och inte 5 stycken. . . det är så sorgligt T.T varför var Jasmine tvungen att dö? Det är tack vare dom som jag började lyssna på Visual-kei <3 Jag kollar upp på himlen när jag är ledsen/arg/glad för då känns det som att han fortfarande lever. . . Det måste verkligen vara svårt för Kamijo,Hizaki och dom. Jag började gråta när jag kollade på ett klipp när Kamijo oc Jasmine dansar *w* det var sååå vackert. När jag tänker på Jasmine tänker jag på hide oxå. . . varför var han tvungen att ta livet av sig för 11-12 år sen? När jag ser någon med rosa hår tänker jag på hide eller Pink spider som han kallades, om jag kommer ihåg rätt,jag vill ha en liknande bas som han har*w* nice:igt med en gul as med röda hjärtan på 8D ska nog skaffa jätte rosa hår med och röd skinkostym 8D jag vill ha Jasmine's klänning faktiskt, jag hade gärna varit lika vacker som Jasmine, Hizaki och Kamijo, man kan inte tro att dom är män eller 30-35


Kommentarer
Postat av: Hana-chan

läste du hans blogg på japanska lr hittade du en engelsk någonstans? vill oxå läsa den..fast min dator har inte japanska installerat å jag kan typ bara 10 tecken så är lite svårt xD

2009-12-16 @ 21:27:29
URL: http://hanna001.blogg.se/
Postat av: Hana-chan

Aha jag fattar :D skulle vilja testa fast tar för lång tid å är för lat för det xD btw sett PV'n till serenade?

2009-12-16 @ 22:07:21
URL: http://hanna001.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0