I am not worthy of everyone's love~

Mitt liv har gått under
Jag pallar inte träffa folk, inte mina kompisar inte ens djuren och min släkt. jag erkänner jag har skurit mig .....
Jag vill bara sitta i mitt rum och ut som en vissnande ros
Det ända som har varit positivt idag är att mitt rum är snart klart efter ändringen och Jrocken. Men även dom positiva sakerna vill jag inte gå till skolan mer och träffa allt folk där, och jag vet... klassen ska ha Cafékonsert imorgon och jag kommer inte, jag är jätte ledsen för det men jag vill inte träffa folk, jag förstår att Mathilda och alla andra tycker jag är SKIT just nu men jag mår piss nu punkt slut -.- jag vill bara ta livet av mig just nu! Anna och Cloud kommer imorgon/ då måste man låtsas vara glad igen -.- jag vill inte att någon ska se mig så här blek,tom i ögonen och döds smal, jag har inte ätit på 4½ dagar nu! det var allt

baibai~


Kommentarer
Postat av: Hana-chan

SV: jag köpte tröjan från Sweden Rock magazine katalogen xD kul att du gillar den :D

2009-10-09 @ 21:24:18
URL: http://hanna001.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0