VÄRLDENS SKIT DAG~


Jag kan fortfarande inte glömma dagen då Jasmine You dog T_T
__________________________________________________________________
Jag hatar JÄVLAKUKSUGANDESKITRÖVHÅLSHELVETESFAN origenteing i regnet!
Idag hade hela skolan origentering i regnet och kylan
det var så jävla segt!!! x3
Jag och min kompis kom 1 timme försent 8D men vi gjorde rundan på ca. 55min
Jag skulle gå över en stock och vad gör jag? Jag lyckades snubbla över den och skrapade benet 8(
Det var ingen god mat så jag hoppade den, det bästa var att vi fick sluta 12:35 :)
det var allt som hänt idag :D
baibai~
__________________________________________________________________
En hämsk låt jag fick av min kompis: http://www.youtube.com/watch?v=RXJmNrBQ0
WA&feature=PlayList&p=D8F54
A1BA9969AFF&playnext
=1&playnext_from=PL&index=13


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0