Hundarna & två katter~



Minou är 5½år,en av mina hundar, hon är en långhårig dvärg tax^.^


Sanna 4år,är en av mina hundar, hon är en Border collie


Skai är 4½ månad gammal och är SUPER hyper, han är en av mina hundar
 och är en Hollänsk heder hund och springspaniel.



Simba är 9 månader, är en Boder Collie

Det var alla mina hundar..... nu kommer mina två söta katter^.^


AISHA!!!!!! är min lilla sötis bäbis som är 2år <3


Spirit är en fd-uteliggare >.< jag vet inte hur gammal han är.

Det var alla mina djur.
Idag passade jag Minou för att Frank och mormor var på grundkurs med Skai 
och Sanna,Simba fick sitta i bilen och tråka >.<
Det var tråkigt i skolan idag så det skippar vi för vi hade JÄVLA origentering idag D:
jaja... det var allt jag har gjrt idag baibai~ (^.^)/ 


Kommentarer
Postat av: emiri

AWWWWWWWWWWWWWWW, sötadjur!! n_n -

2009-09-29 @ 08:14:43
URL: http://dressupwithdarkness.blogg.se/
Postat av: matt

haha söta små djur! :D

2009-10-13 @ 20:14:07

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0