私は死ぬする!!

Måste alla tjata på mig? Det är irriterande och jag blir så tressad av det. Man kan inte gå upp om inte själv vill det! Jag känner mig DÖtjock just nu och vill gå ner till iat 43! Men NEJ då jag ska väga 150.. i mina ögon då men egentligen om man tar -100.
På söndag så dog hide för 13 år sen!

Prattanterna kommer 5. Inte det roligastte. men men..
Orkar inte med skolan just nu för alla ca. 500+ som går där. Ingen kan ju vara tysta någon gång!! Kan inte sitta stilla heller och ta det lugnt!! Vill bara gräva ner mig!
Fick höja medecinen med 10mg nu så då äter jag 30mg om dagen. egentligen ska jag ta Dvitaminer med men dom orkar jag inte ta, räcker det inte med dom två jag tar? känner mig som en pillertrillare.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0