GLAD PÅSK!!

















TACK SÅ MENSKT MYCKET LOVISA FÖR BLOGG HEADERN OCH BAKRUNDEN :D <3 !!!!!!!!!!!!!!!
Du är en bra vän, min lilla assistent :p

Älskade åkte hem idag (;____;)

Har inte varit inne på några dagar för att det har ju varit påsk. TRE PÅSKMIDDAGAR I RAD!!!
Jag trodde att jag skulle spricka av fett men... ja... jag gick inte upp något alls.. gick mera ner (O_o)


Har bytt ut alla låtar på min MP3:a nu.

Vet du om en sak :D DET..................ÄR....................PÅSKLOV!........ ÄNTLIGEN!!!!!!..
Nöter The GazettE - Distress and coma :D den äger 8D

asså bilden på miyavi där nere vid sidan gillar jag 8D haha xD Jag läste på hans twitter att
Gackt stal en puss från miyavi.. undrar vad Melody sa xD asså Gackt kommer bli typ mördad
känns det som typ xD

Teru i versailles fyller år på fredag då får vi inte glömma gratta han ^^

BWAYYY~~~~~~~~~~~~~~~  (>'__')>o kaka innan du går?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0