JÄVLAFUKKINGKUKSTENSUGANDESKIT

Orkar inte mer faktiskt. jag pallar inte med mig själv mer. Har blod smak i munnen och är faktiskt riktigt sugen på blod, mer blod är jag sugen på. Människo mat skter jag i. har nästan inte ätit det på 4 dagar för att jag vill ha BLOD :D jag vet att jag pratar som en vampyr ibland men det är för att jag vill vara en. För att jag saknar älskade gör ju inte saken bättre. Skar upp armen och knäskålen här om dagen. blodet har gått igenom byxorna och de gamla tror att det var sylt... men aja ljuger nog. alla vuxna brukar ju ljuga så vem vet.jag vill hälldre vara ett med träden än en människa.. tänk om man var en katt, då tar man bara en sekund i taget, går runt lite i trädgården, leka med löv, äta sova,äta sova, bli kelad av någon och sen vet man inte om att man kommer dö någon gång i framtiden, man tar bara en sekund i taget. Det haede varit livet.Livet hade nog varit bättre om man bodde i Japan för där tar man iaf en dag i taget. inte långt ifrån en katt. men Japan är mycket trvligare, vackrare och härligare än piss sverige. Japan har även godare mat. önskar att jag var nästan lika rik som Foki för hon kan ju åka till Japan flera gånger. jag mår som sagt jätte bra om man får ljuga..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0