Nere..

Det började egentligen för en vecka sen nästan. Jag började då bli lite nere och sen har det gått sakta sämre. Igår slog det till bara för att vi stressade pytte lite så räckte det för att jag skulle gå sönder. Ska till BUP idag kl 12 men vill inte. Orkar inte prata med henne eller lyssna på henne nu för då blir jag bara mer dåligare och får mer tankar att tänka på. Var riktigt DUM igår. Trodde nu att klockan var 10 som skulle vara skönt men var bara 8... Har inget att göra så jag kommer bara rita och lyssna på musik. Det kommer säkerligen bli Korn, Guano Apes och Kittie idag kanske lite evanescence och Gazette. Har inte ätit något sen i går morse för att jag har börjat fixera mig vid vikten igen. Jag tycker att 46 kg är mycket och vill bara gå ner just nu. Skolsköterskan tycker att jag väger för lite och ska ge mig kosttillskott men går jag uppp så kommer jag tvinga mig att spy upp allt. Jag har funderat lite på att det låter som om jag har anorexia.... Får se om det blir bättre om jag börjar träna karate igen, det är kanske det jag behöver nu. Socialitet och jag börjar träna så mina muskler inte försvinner. Tränar jag så kommer jag känna och se ut att jag väger mindre men väger typ så som jag ska så kanske hon kommer sluta tjata.Hade fysik prov igår om tryck men eftersom jag blev dålig igår så hoppade jag det. Ska snart klippa mig men vet i fan hur jag ska klippa mig.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0