;___; farväl lov!!

Idag är det den sista dagen på lovet ;___;  Jag vill inte tillbaka till skolan imorgon. Från kl 8-15 :<
Det hade varit bra om man kunde ha skola hemma, för då kunde man jobba i sin egen takt och ta det ämnet som man vill innan fysiken ung. men så kommer det väll aldrig bli, men ibland måste man få drömma.
Jag vet inte vad jag ska rita så jag frågar er som läser min blogg, vad ska jag rita?
Det får vara vad som hälst bara jag har något att rita.
Jag har snart läst ut Över näktergalens golv ;___; vill ha den andra boken med men den kommer jag troligen få när jag fyller år.
Kenken fyllde 32år från Plastic tree den 8:de, idag fyller Iroi 26år från phantasmagoria.
aja.. nu har jag inget mer att berätta typ >.< baii


Kommentarer
Postat av: Hikari~

vfr hyr du inte böckerna? :3 jag håller också på att läsa dom

2010-01-10 @ 11:25:33
URL: http://toondailylateshow.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0