Biokväll :D

Igår pratade jag och min flickvän i ca. 2 timmar, nu är det inte jag och Matt som har rekårdet, men vi får väll slå det nu 8D


Ikväll kl 17:30 ska jag,mormor och Matt till olofströms bio och kolla på avatar :) jag tror att den är bra
Hittade en sida med en massa moderna japanska kläder som var SKIIITT snygga *w* vill ha ung. alla kläderna


I n a t t    f i c k    j a g    n ä s b l o d    o c h    d e t   v a r    i n t e   l i t e ,  
 h a l v a    k u d d e n    o c h   l i t e  a v   t ä c k e t    m e n    ä v e n   h a l v a   m i t t   a n s i k t e   v a r   t ä k t   m e d   b l o d ,  i n g e n   n i c e  s y n >.<

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0