god natt



Natt och ångest vilket gör det omöjligt att sova just nu. Om jag försöker sätter tankarna igång på högvarv och ångesten kommer att ta över igen. Jag försökte för ett tag sedan, men jag tappade kontrollen över tankarna. De rusade iväg, om självskada, rakblad, blod, stygn. Tankar blev till tvångstankar, jag behövde skära mig, jag var tvungen. Men jag vill inte skära mig, jag vet vilka konsekvenser det skulle få och jag vet att det skulle flytta tillbaka min utveckling. Så jag vill inte. Men de här tvångstankarna har funnits av och till i kanske två veckor, jag antar att det är någon form av abstinens. Det är otroligt frustrerande, speciellt när de ger mig svåra ångestattacker eftersom jag inte gärna tar Oxascand längre. Jag gillar inte att behöva använda kemiska medel för att hantera svårigheter. Jag vet att de finns om jag verkligen behöver dem, men jag vill klara mig så långt så möjligt utan dem.

Kommentarer
Postat av: Yuji~

Du ritar grymt fint <3

inte skada dig skälv .__.

2010-01-25 @ 19:02:29
URL: http://girlmeetsgirl.blogg.se/
Postat av: mormor

Mc av egen erfarenhet så blir inte ångesten bättre av att skada sej själv.Tålamod är vad som krävs i den här sjukdomen,tro mej sånt här tar tid och vi ska lösa detta tillsammans,det MÅSTE du lita på,jag gör inget som skulle skada dej.KRAMIZAR mormor

2010-01-27 @ 15:05:23
Postat av: nicole~

Nice bild;)

Tänk inte så, det hjälper inte att skära sig själv, det blir ju bara värre:(

2010-01-30 @ 09:08:21
URL: http://ichigojam.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0