idrotten i skolan...


JAG VILL INTE VARA MED PÅ IDROTTEN IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag hatar idrott och speciellt när man ska byta om!! Det känns som om alla tittar, pratar om mig, när jag tänker att dom pratar om något annat så blir det bara värre.
Det är inget viktigt men jag vill häldre få ig i idrott än att plågas .___.
Känner mig lite smått fail nu när skolan börjar igen, jag försvinner häldre än skolan.
Dom flästa säger att det värsta är det, det, det och det. Men, egentligen är det skolan som är värst. Alla föräldrar tjatar på att deras barn ska till skolan när dom inte vill. Kan inte föräldrarna gå till skolan och känna hur det känns? Ibland måste föräldrar också straffas och inte bara barnen .____.
Känner mig som en förälder-hatare :'D

Jag bara skriver något random för jag känner mig lite smått ensam,ledsen,är-inte-värd-att-leva-känsla ......
Jag ska inte tynga ner er med vad jag känner och mina problem..

Bai, Nyappy~

Kommentarer
Postat av: Hikari~

inte tänka/känna så .__. <3

2010-01-10 @ 21:02:04
URL: http://toondailylateshow.blogg.se/
Postat av: mormor

jag vet hur det är iskolan Mc,jag är ju med dej varje dag, och på kvällarna är det läxförhör,det är ingen som begär att du ska ha MVG i allt eller vara bäst,du ska bara känna att du duger fördej själv.Love you mormor

2010-01-27 @ 14:58:25
Postat av: moster kossa

en liten tröst är att du inte är den ända som känner så inför idrotten lr skolan. det har alla gjort ngn gång även jag. jag känner inte för att gå till jobbet varje dag men gör jag inte d så har jag inte mat på bordet lr tak över huvudet. Om du kämpar dej igenom skolan dessa få åren du har kvar så kan du göra typ vad du vill sen. puss o kram

2010-03-08 @ 15:18:04

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0