Ur okunnigheten skall en dag växa fram kunskap.


Nu har det gått en vecka i skolan D: 5 veckor kvar tills jag ska åka upp till Mariestad och hämta Andrea, men då måste jag gå varje dag i skolan och göra bra ifrån mig.
Det gick inte så bra på tyskaläxan x_x men det är inte så konstigt jag kan 6 olika språk, japanska, koreanska, tyska, engelska, svenska, kinesiska, jag kan inte hålla reda på allt. Min tyskalärare frågade om jag hade tränat något under jullovet, Jag ----> O.O "Nej, jag har pluggat koreanska" 8D läraren -----> o.o'' "koreanska?"
Hon tyckte typ att jag skulle sitta och plugga tråkig tyska under jullovet, koreanska är ju mycket roligare. När jag sa det till min mentor tyckte hon att det var lite häftigt med koreanska och japanska. Jag är den enda som kan sjunga japanska, koreanska låtar till en cafékonsert >8D Det gör inget om jag sjunger fel för ingen kommer ju fatta ändå.___. Jag och Lovisa tog paus från pollspelandet, det tog några dagar innan i blev galna i rs igen xD  Alla säger att jag kommer få MVG i bild men det kanske inte är säkert.. jag tror inte det iaf men jag sätter en stor press på mig själv, det vet jag, men jag vill bli tatuerare (som jobb) och typ konstnär som hobby... eller något.
Igår hade jag VÄLDIGT TRÅKIGT så jag sminkade mig som Mana 8D fast med blått - svart, det var kul :D

Bai bai~


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, snygg bild!

2010-01-31 @ 17:46:30
URL: http://avictoriandustrial.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0