don't try to fix me. i'm not broken


Det var ett tag sen jag la in något nu. det har rätt mycket med skolan, mamma och stoffe har varit här och jag har varit så glad över att älskade kommer på onsdag att jag bara har tänkt på henne hela tiden utan att göra något. eller jo, jag låg 2 veckor efter i matten så jag har varit tvungen att plugga. hade prov i fredags. so - historia. och på måndag (imorgon9 är det engelska prov, missade det för någon vecka sen. Fotade lite idag som jag varit död med på ett tag. var på karlssons igår och köpte en present till älskade och tre böcker. två av böckerna är ju så klart om japan och den tredje är om lite andliga saker och så. funderar på att Lovisa ska få göra en ny bakrund och header på min blogg. men jag vet inte vad jag vill ha..får leta lite men iaf ska jag plugga på engelskan idag och duscha. haha. ser snart ut som ett troll i huvudet xD hade hälsokontroll i onsdags. hon klagade lite på min vikt, väger 5 kg för lite, ska väga 50kg. växt 0,5 cm :3 och 3 grader stående i ryggen så den är fortfarande lite sne men när jag sitter så är det 0 =) djuren fäller kosalt mycket nu när det blivit vår. äntligen då slipper man jackan om någon vecka och kjorlarna kommer fram :3 laddar ner dokumentären om massdödandet i Nanking ca 1937. jag har läst boken och den var värd att läsa. massdödandet tycker jag är värre än det i tysklan i andra världskriget meen det är jag det. som ni ser på bilden så har jag kladdat på Ruki 8D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0