fråge-tant********haha 8D nanananan!


idag nöter jag Miyavi-mama papa 8D <3 love it!!! idag kommer cp BUP hem till mig och ska ställa frågor som vanligt. och för er som inte fattar vad BUP står för : barn- och ungdomspsyk. räcker det inte för fan att socialen var här igår? aja jag ska nöta miyavi idag och mamma kommer hit ikväll för att mormor och frank ska på möte så mamma får vara barnvakt. mammas kille skulle egentligen oxå på möte men han tycker att jag är så cool så han vill skippa mötet och följa mamma till mig och busa 8D hahhhaah dom lär mig en massa hyss haha xD nananan n u ska jag gå. fråge-tanten kommer om två timmar - bye-

http://www.youtube.com/watch?v=9vdgr2jvdUk

Kommentarer
Postat av: moster kossa

ja du min älskade MC.. förstår att du är trött på att dom kommer hela tiden men cp bup kommer ju för att dom ska hjälpa dig, så att du slutar skada dig själv! det vet jag att du förstår o hur ointresserad du än må va av att dom kommer så tycker jag att du ska ge dom en chans. älskar dig lilla mis tusen kramar till dej.

2010-03-08 @ 15:10:39

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0