fukking fail

känner mih helt jävla fukking fail,mussbildad och fel. ska ha prov idag men det blir inget. har gjort mig färdig med skolan har läst lite på det men är försent nu. Jag tänkte göra mitt bästa men nu blir det inget.Just nu känner jag att jag inte borde finnas. hatar allt och alla. hundarna är aldrig tysta, det smäller och bankar hela tiden. jag vill ha det  tyst  så man bara kan höra hjärtat slå. men nej då det går inte. jag kan ju inte ens sova om nätterna.dom tjatar på att jag inte försöker med nåtot alls. men jag försöker med allt. försöker även göra mitt bästa genom att äta och le hela dagarna, men nej då det räcker tydligen inte. jag gör ju mitt allt i skolan för att kunna gå bland alla andra, typ 500, som jag inte klarar av att gå blan alla deras ljud och prat men nej då det räcker tydligen inte.jag vill bara flytta från det här skit landet och flytta till japan.JAPAN = A GOOD PLACE TO DIE!!! <3Ju mer jag gör mitt allt och försöker ju mer cuttar jag mg. när jag tänker efter så är det så och även när det så halva vägen till botten.måste göra historian och matten men kommer faila i det med eftersom jag failar i allt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0