will the dead take me some day?

är deppelinos idag.. har inget mer att säga.. gjorde mina jävla sår ännu djupare.. men jag får skylla mig  själv det kändes bra och jag fick lite mat. mums! läst yaoi-manga hela dagen.. lyssnar på cassis hela tiden.. mormor är depp med..jag vill inte till skolan mer.. vill dit ändå.. för att kunna jobba i böckerna.. emm....vill bara dö.. jag vill dö.. långsamt..inte ens Aishakisse vill vara vid mig.. hihi.. döpte min kalender till THE BOK OF A DÖD GIRL. det är sååå sant som det bara kan bli..ska till ungdomsmottagningen på onsdag.. ska skaffa nya p-piller som är starkare och utan sockerpiller..iinget kul alls..mosters hund fyller 9år.. grattis till henne..som troligen märks så är jag inte så happy today..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0