wow!!!! fucking awsomeness 8D

Bollan tatuerar Stoffe i köket just nu 8D =) ljudet är så härligt *drömmande blick* jag blir sugen bara av att höra ljudet haha xD Jag ritade bilden så hanla har jag gjort (^.^)Y
AWSOMENESS!!! (A)

Älskade kommer 31 mars istället D': neee... jag är glad över att hon kan komma överhuvud taget. Hon ska pierca sig i läppen med 8D AWSOME !!!! 6/5 ska hon göra det. Hon ska stanna till 5/4 ~(*.*)~ *octopus dance* xD
STUDIEDAG IMORGON so fukking AWSOME!!!! 8D KAN INTE LOVISA ANDERSSON, eller vad du nu heter i efternamn, I LULEÅ, eller var du nu bor, LOGGA IN?SNÄLLA?!?!?!? jag vill typ rolla lite...
Har ont i armen och lite i ryggen  och foten.. vad kan det bero på ? hmmm...... dumma saker som jag själv gjort? aa det tror jag på. Måste göra lite i böckerna från skolan. Har ju prov på torstag ett BIIIIGGGG!!! prov! fukking prov ska brännas upp!!!! Nej men det är rätt bra med prov men inte kul. Ligger 2 veckor efter i matten tror jag. hehe xD GO! GO! GO! MICHELLE GO GO!

var hos BUP idag... mamma och stoffe var med me'. .. det hände inget kul.. fick inte ens KAKOR haha xD det får man aldrig.
Just det!!! Mina kakor är uppätna nu så jag får baka nytt D: ska hem till Bollis troligen och tatuera på en melon 8D hahah <3 A LOT OF LOVE TO THE TATTOO GOD <3

BWAY~~~~~~~

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0