Söndag

Då var det söndag och ska hem till mamma, ska vara där hela veckan så jag kommer bara ha datorn någon gång då hon ska på möte för då är jag hemma hos min dator.
Satt igår och skulle leta lite bilder på Thailends Fruit Carving. Men iaf så kom jag in på en hemsida med en MASSA bilder. En del var roliga och så. Har börjat kolla  på Darken than Black, väldigt bra, den är sevärd, berättar lite längre fram vad den handlar om. Läste Immortal Rain, den är oxå läsvärd. Nöter HIM - The kiss of Dawn <3
Såg Tokio Hotel på MTV när dom spelade på World stage, väldigt Bra :) Älskar Bill's frilla som vanligt. Lär nu en tjej på 13år japanska. Ritade här om dagen, den bilden får komma senare.
Nu kommer lite mumsiga tårtor som jag hittade:











Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0