Take me far away!


Allvarligt talat jag orkar inte mer! Jag vill just nu bara lida ännu mer tills jag stupar!
Det där med killen i min bokhylla är inget skämt!!!
Han är riktig! Det kan vara mitt inre som jag ser och ingen kille. Jag kanske är ihop tryckt inne.
Vem vet?
Ska tydligen skippa skolan nu till nästa termin..
Jag vill inte treffa dom i skolan, jag har inget mot själva skolan det är folket där.
Jag hade varit i skolan dygnet runt om jag bara fick vara där helt själv!
Det går inte. Jag har samtidigt ångest för att min kompis saknar mig men jag klarar inte av att träffa henne nu.
Jag vill bokstavligen dö! Får jag inte det så måste jag få lida tills jag säger själv till när jag inte orkar mer.
Jag vill skära upp magen, ta ut magsäcken och tömma den på mat!! Jag är FEETT!!!! F-E-T!!! Jag är ännu mer missnöjd med mig själv nu. Jag har ritat upp var jag ska skära så det är bara att komma hit med en skallpell!
Ny guda band: Seremedy!
Idag är det 13år sen hide dog! You'll always be in my heart and mind!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt vackra namn ♥
jag kommer tillbax ♥
E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/Hemsida ♥

Ordet är ditt :p

Trackback
RSS 2.0